Hy girls ...

Vreau ca acest blog sa fie o discutie interactiva despre " ce inseamna frumusetea " pentru fiecare dintre noi si sa impartasim secrete, tipsuri, pareri , sfaturi in legatura cu acest subiect foarte controversat.
Vreau sa dezbatem teme ca : Frumusetea interioara vs. Frumusetea exterioara, Frumusetea naturala, Masti naturale , Cum reusiti sa aveti un ten perfect ? etc ... si sa ne lasam purtate de orice sentiment , gand care ne vine in minte in momentul acela.
Vreau sa-mi impartasiti din ideile voastre si sa-mi propuneti teme de dezbatut pe larg ... intr-un cuvant sa participati si voi la ceea ce vreau sa fac si anume ... un loc in care noi fetele sa ne simtim frumoase .

Kisses,
Becka

duminică, 11 iulie 2010

Top produse beauty



Buna fetelor,

Astazi am fost la shopping si asta pentru ca produsele mele de beauty erau cam pe sfarsite ... nu aveam prea multi bani la dispozitie fiindca mi-am impus sa stramtorez bugetul pentru fiecare cheltuiala.
De data aceasta, nu am mai calcat pragul magazinelor de lux ( Estée Lauder, Clinique , Dior, Givenchy, Channel, Lancome ) si m-am limitat la un magazin care avea cam toate marcile cunoscute de noi : Maybelline , Max Factore, L'oreal, Rimmel, Bourjois, Vichy, Sephora, etc.
Sa va spun ce mi-am luat si sa-mi spuneti parerile voastre despre produsele alese de mine , asta in cazul in care le-ati folosit.

Pentru ten

( intamplarea a facut sa fiu prin apropiere cand o doamna ii ceruse vanzatoarei sa-i dea mai multe detalii despre aceasta gama... si ce pot spune decat ca vanzatoarea isi cunostea bine treaba , atat de bine incat si eu si doamna am plecat cumparand aceste produse ... funny , nu ? )


... si o apa termala , tot de la Vichy ( pe care o foloseam si inainte si pot chiar sa o recomand tuturor, in special celor cu ten mixt )


dupa multe clipe irosite , am decis sa-mi incerc norocul cu fondul de ten Mat Morphose - L'oreal , fiindca mi s-a parut cea mai buna alegere tinand cont de faptul ca se comporta ca o spuma si nu incarca tenul, perfect pentru sezonul fierbinte. la fel mi s-a intamplat si in cazul anticearcanului ... am amintit mai sus de problema cu ochisorii mei ... si m-am oprit la Healthy Mix - Bourjois ... primul lucru care mi-a placut a fost textura cremoasa, acum sa vad si rezistenta.

Pentru ochi ( eu am ochii obositi , cu cearcane usor maronii si riduri fine, sper sa mi se potriveasca crema de la Avene si sa vad imbunatatiri )


L'oreal a fost alegerea mea si de data aceasta in privinta machiajului , am dorit ceva natural, pentru un machiaj de seara si ceva mai soft pentru zi.



( mi-au placut in mod special nuantele soft care se potrivesc culorii ochilor mei )
mascara am ales Double Extension - L'oreal fiindca mi-a placut mult periuta.


si un balsam pentru buze AVENE





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu